❤Hancur Hati Ana❤
Friday 13 April 2012 | 7:53 am | 0 love drops
Saya rasa saya tidak boleh bertemu dengan kamu esokmenyebabkan sesuatu telah berlaku kepada saya NITE lepas.
Saya dalam condusion tidak baik sekarang. Mempunyaisesuatu yang mengganggu saya. Sila memahami apa yangkita lakukan adalah salah dan dosa dalam agama kita.
Saya dilakukan mahu ia berlaku lagi, sebelum ini kita hanyaberdoa membentuk SATU memberkati kita. Aku meminta maaf dan jatuh melakukan apa yang telah saya lakukan. Meituan mengampunkan kita.
Berharap anda faham, mungkin esok adalah akhir kami. So sorry. Maafkanlah aku.

yang kat aTs tu ana tolong translate kan balik

okayy ,selama 4 tahun ana bersama dengan zack..dan pada 12/4/2012..hubungan kami berakhir tanpa sbb yg kukuh ..ana rasa klau dia x der..hidup ana x bermakna...ana erlalu sygkan dia..ana x leyh lepas kan dia....hari yg paling sedih bagi ana...org yg dicintai dan mencintai telah meninggalkan ana...ana taw umo dia x sesuai dengan ana..cinta itu buta x mengira usia...ana x taw aper sbb aper dia jadi mcm tu...ana x habis2 nak menangis jer...ana x taw knaper...andai ana dpt putarkan masa dn baiki masalah niyhh,,,,Ana ingatkan zack..klau awk ingat sayer nak kan sayer balik..pintu hati saya terbuka untuk awk setiap masa......

zack aq syg kan ko..jgn pernah tinggalkan aq...
hidup aq x bermakna tanpa ko zack


Hearts, Ohh Hanaz

♥ Past / Future ♥